..

14 Şubat 2012 Salı

Sucuklu Ispanaklı Zarf Börek

TARİF NO:63
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Pudra Şekeri'M'i  tıklayabilirsiniz.
Bu tarifimi yeni misafirlerimden TOMBUL TARİFLER in etkinliği için gönderiyorum.

Çıtır çıtır lezzetli bir börektir.Yaptığımda çok beğenerek yerler.

*5 adet yufka
  1 yufkadan 4 adet çıkıyor.
*250 gr margarin.
*1 su bardağı su
*üzeri için bir yumurta sarısı

İç malzemesi;
* 3 kuru soğan,
 *ıspanak yaprakları,
*ince dilim kaşar peyniri,
*ince dilim sucuk.

 kuru soğanları iyice sarartıyorum tavada. Diğer yanda ıspanakların yaprak kısımları ince ince kıyılıp,
tuz ve şeker ilavesiyle iyice oğup suyunu sıktıktan sonra soğanlara ilave ediyorum ,pişmesine fırsat vermeden hemen altını kapatıyorum. Bol karabiberde ilave edince ıspanak içimiz hazır oluyor.

yufka harcı içinde 1 paket margarin eritilip içine hemen 1 bardak su ilave ediyorum.Bu kadar.
Yufkaların her biri iyice yağlanıp, 4 adet börek elde edecek şekilde katlanır, içine ;
1 kaşık ıspanak,
1 dilim kaşar,
1 dilim sucuk,
 konup zarf gibi katlanır ,üzerlerine yumurta sarısı sürülüp 200 derece fırında  üzerleri nar gibi kızarana kadar pişirilir.

çaylar hazır olsunn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var