..

14 Şubat 2012 Salı

Salepli Kek

TARİF NO:61
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Lezzeti Mekan'ı  tıklayabilirsiniz.


Herkese mutlu akşamlar dilerim. Cumartesi günü çocuklara mis kokulu bir kek yaptım. Akşam sürpriz yapıp gelen misafirlerimde çok beğendiler. Salep sevenler mutlaka denemeli. Hem pişerken hem yerken kokusuna bayılacaksınız. Ben keke tarçın koymadım. arzu ederseniz koyabilirsiniz. Bu keki 'çay kahve bahane' etkinliğine gönderiyor ve arkadaşıma kolay gelsin diyorum.
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağından 2 parmak eksik sıvı yağ
2 yemek kaşığı salep yada 2 poşet tek içimlik saleplerden
3 su bardağı un
1 paket kabarma tozu
1 tatlı kaşığı tarçın
Yumurta ve şeker mikserle güzelce çırpıldıktan sonra diğer malzemeler sırasıyla ilave edilerek çırpılır. Yağlanmış kek kalıbına dökülerek önceden ısıtılmış 170 derece fırında pişirilir.
AFİYET OLSUN

1 yorum:

yorum var