..

14 Şubat 2012 Salı

Pekmez Soslu Sütlü Kadayıf Tatlısı

TARİF NO:53
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Susam Çörekotu'nu  tıklayabilirsiniz.

PEKMEZ SOSLU,FINDIKLI,SÜTLÜ TEL KADAYIF TATLISI

Kadayıf tatlısını bu şekilde yaptınız mı bilmiyorum ama ben ilk kez denedim daha doğrusu mecbur kaldım:)

Canımın tatlı istediği bir gün az şekerli ve hafif bir tatlı olsun derken oldukça az şekerli hazırladığım için yerken üstüne biraz pekmez dökmeyi denedim,iyi de etmişim dedim:) hem görüntüsü değişti,hem lezzeti arttı,hem de yemediğim pekmezi yemiş oldum:)

kadayıfı kızarmış olarak pakette almıştım,üstünde yazan şeker miktarının yarısını ,su yerine de süt koydum,kaynatıp ılıttıktan sonra kadayıfların üstüne döktüm,

servis esnasında üstüne pekmez ve kıyılmış fındık ilave ettim.


2 yorum:

yorum var