..

7 Şubat 2012 Salı

Çay Kahve Bahane Etkinliği'ne Buyurun




Gelibolu17'nin hazırladığı
"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında
http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım...


Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu
zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz
sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy"
geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim"
deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde
gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada
ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak
için sabırsızlanırsınız....


"Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin.
Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin.
Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya
sussun!"
Muhammed Mustafa (s.a.v)

Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen
misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel
misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden
güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :)


Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e
gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip
tariflerinizi alıp
http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :)
Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes
davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)


25 yorum:

  1. Canım Muhakkak çok özel bir tarifle katılacağım. sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. Tarifimi etkinliğiniz için sayfamda yayınladım, gelip alabilirsiniz.Kolay gelsin.
    ----Keçiboynuzu unlu kek----tarifimle etkinliğinize katkım olursa mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun canım,bol katılımlı hoş bir etkinlik our umarım,kolay gelsinnn,sevgiler...eğer sormak istediğin bişey olursa veya yardıma ihtiyaç duyarsan çekinme yorum bırak elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun canım:0 bol tarifli olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin canım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. mail attım canım,sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım çok teşekkürler kolay gelsin bol bol tarifler olsun inşallah

    YanıtlaSil
  8. Şu an bloğumda olan Baharatlı kurabiyeleri alabilirsiniz ..Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  9. elifcim davetin için çok teşekkür ederim mutlaka katılacağım. bol katılım ve kolaylık diliyorum.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. davetin için teşekkür ederim en yakın zamanda katılacağım şimdiden sana kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. http://bengisu-abihayat.blogspot.com/2012/02/3-kabartma-tozlu-pogaca.html


    tarifimin linki kolaylıklar diliyorum....

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun hemen bişeyler yapmalı etkinliğe katılmalı

    YanıtlaSil
  13. Etkinliğin hayırlı olsun sanada kolay gelsin facene yorum bıraktım Allaha emanet ol canım :)

    YanıtlaSil
  14. Elif'cim tarifi yayınladım sana zahmet alırsın kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  15. Elif cim canım kolay gelsin sen bayağı ilerledin arkadaşım etkinliklerde yapmaya başladın tebrikler:)
    senin için tarif verdim canım alırsan sevinirim
    (baklava hamurundan peynirli börek)
    çok öptüm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Ne guzel erkinlikler. Ne marifetli hanimlarimiz var. Tebrikler valla...

    YanıtlaSil
  17. canım etkinlik için tarifimi( haşhaş ezmeli açma) yayınladım alabilirsin kolaylıklar diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Etkinlik hayırlı olsun bol katılımlar arkadaşım sayfamda mercimekli köfte var alabilirsin kolay gelsin arkadaşım

    YanıtlaSil
  19. Etkinliğin de kolaylıklar ve bol paylaşımlar diliyorum canım.
    Bugün yayınladığım,portakallı çikolatalı kek tarifimi alabilirsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. benimde tariflerimi alırmısın arkadaşım.

    http://reyhankokulu.blogspot.com/2011/11/kek-dolmasi.html

    http://reyhankokulu.blogspot.com/2012/02/patates-kroket.html

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı olsun, ayrıca kolaylar gelsin...

    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  22. Etkinlik için ben de tarifimi paylaştım, uğrayıp alabilirsiniz.Antalya'dan selamlar...

    http://www.kahve-keyfi.blogspot.com/2012/02/hashasli-ve-kivili-kremali-pasta.html

    YanıtlaSil
  23. en sevdiğim donut'larım la katılıyorum, kolay gelsin canım.

    http://egelidenmiskokulutarifler.blogspot.com/2008/10/donut.html

    YanıtlaSil
  24. merhabalar, davetiniz için çok teşekkürler. bende bir tane kek yapıp yayınladım. tarifi alabilirsiniz. iyi akşamlar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil

yorum var