..

6 Ocak 2014 Pazartesi

Yeni Yıl, Yeni Umutlar, Yeni Bir Can : Dursun Eren


          Merhabalar Sevgili Dostlar...

2013'ün son aylarını geride bıraktık ve yeni bir yılın nerdeyse ilk haftasını bile bitirdik, ben anca geldim.

2013 yılı benim için güzelliklerle geçti. Umarım 2014 'te de bu güzellikler devam eder. Tabi benimle birlikte sizlerin ve bütün ülkem insanı için, bu temennilerim var.

Uzuun zaman buralarda olamayışımın nedeni, sizin de tahmin ettiğiniz gibi işte şu küçücük can, Benim Canım...

3 Aralıkta beklenmedik bir şekilde acilde aldık soluğu...

Sabah 4 'te alınacaktım sezeryana fakat sağolsun bir doktor halime acıdı da, 1'i 6 geçe doğdu bebeğim :)
O gün bu gündür günler nasıl geçiyor, geceler ne çabuk sabaha eriyor anlıyamıyorum.

İki abla, bir küçük bebek, bir de üçüncü kez yaşadığım sezeryan sonunda  (niyeyse bu kez epey zor iyileştim) anca sizlere dönebildim.

Malum artık sık sık ilgilenmem gereken bu ufaklık var. O'ndan ve ablalarından kalan vaktimde, yine sizlerle olmaya çalışacağım inşallah...

Az daha unutuyordum, ailemizin yeni üyesinin adı: Dursun Eren. Yeni bir can, yeni bir soluk, hayatı ne kadar değiştiriyor, ne kadar güzelleştiriyor ! Öyle Değil mi sizce de ?

Bir kare fotoğraf alayım istedim, elini böyle kaldırdı bir daha indiremedim. Mesajı var benim oğluşumun da , Belli ki o da " Merhaba" demek istiyor sizlere...


37 yorum:

  1. Allah analı babalı büyütsün, ailesine, vatana, insanlığa hayırlı bir evlat olsun. Maşallah Dursun Eren'e...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum elifciğim
      İnşallah canım

      Sil
  2. Allah analı babalı büyütsün inşallah
    Size de geçmiş olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin Dursun Eren, maşallah çok tatlı..

    YanıtlaSil
  4. oyyy oy oy oy.Ömrü uzun ve güzel olur inşallah:)))

    YanıtlaSil
  5. maşallah sana tatlı bebek..
    Canım gözünüz aysın, vatanına milletine ve ailesine hayırlı bir evlat olsun inşallah..
    öpüyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol denizim
      inşallah canım biz de seni öpüyoruz

      Sil
  6. ayyy nasıl sevindim anlatamam allah nanlı bablı büyütsün inşallah adıyla yaşasın.mistir o şimid missss.allah bana da hayırlısı ise nasip etsin inşallah.mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üçüncü kez anne olmak istememe sebep olan şeylerden biridir bebek kokusu. Aynen mis kokuyor canım
      Rabbim hayırlısıyla sana ve bütün isteyenlere nasip etsin inşallah

      Sil
  7. allah analı babalı büyütsün sağlıcakla inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Ablacım rabbim analı babalı büyütsün.Vatana millete sizlere hayırlı evlat olsun inş.

    YanıtlaSil
  9. allah analı,babalı,ablalı büyütsün DurSun Eren beyi,MAŞALLAH.Öptüm herkesi.

    YanıtlaSil
  10. canım en son geldiğimde beklediğini yazmıştın şükür kavuştunuz3.benimde sezeryan oldu zorlu geçen hamilelikti ama hepsi geçti biz4aya girdik bile sizde büyüyeceksiniz inşlh sağlıkla öpüyorum o pamuk eli sevgiyle kal canım

    YanıtlaSil
  11. canım en son geldiğimde beklediğini yazmıştın şükür kavuştunuz3.benimde sezeryan oldu zorlu geçen hamilelikti ama hepsi geçti biz4aya girdik bile sizde büyüyeceksiniz inşlh sağlıkla öpüyorum o pamuk eli sevgiyle kal canım

    YanıtlaSil
  12. Yerim ben o merhaba diyen Dursun EREN paşayı. MaaşAllah diyorum. Sağlıkla, huzurla büyümek nasip olsun. Hayırlı
    başarılı bir evlat olsun inşAllah.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  13. Nihayet dünyaya geldi hoşgelmiş Rabb'ime has kul peygamberime (sav) has ümmet vatana millete ailesine de hayırlı eyler inşaAllah! Artık paylaşımlarda bize kendince merhaba der.. Ne çabuk zaman geçti de dünyaya geldi ençok senin adına sevindim en kısa zamanda eski sağlığına kavuşman dileğiyle.. selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Allah analı babalı büyütsün canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. hayırlı evlat olsun arkadaşım RABBim analı babalı büyütmenizi nasib eylesin olmayan isteyen herkese versin böyle güzellikler inşallah.amin.

    YanıtlaSil
  16. Tebrik ederim:))))))) Dursun Eren'e de en kocamanından maşallah.....

    YanıtlaSil
  17. canım benim çok sevindim ya çok mutlu ol tamam mı rabbim güzellikler versin.

    YanıtlaSil
  18. Hosgeldin dursun eren...Allahim saglikla guzellikle buyutmeyi nasip etsin insallah elifcigim...

    YanıtlaSil
  19. Hoşgelmiş Dursun Eren bebek sefalar getirmiş:)))) Allah şansını ve bahtını açık etsin. Güzel günlerini göstersin. Hayırlı bir ömür versin....

    YanıtlaSil
  20. Uzun zamandır bekliyordum güzel haberi duymak için 3.çocuk büyük cesaret biz hala 1 de bekliyoruz çalışınca zor gibi geliyor bana.Oğlunla ve kızlarınla bir ömür mutlu ve sağlıklı günler geçirmeni diliyorum...Bilecik (Serap)

    YanıtlaSil
  21. maaşallah subhanallah o minicik elleri koklayıp ısırmak geldi içimden :)
    ben de kısmetse 3 ay sonra bebeğime kavuşacağım , Allah analı babalı büyütmek nasip etsin hayırlı evlat olsun cümlemizinki inşallah

    YanıtlaSil
  22. :) ne güzel bir haber. Allah bağışlasın minik kuşu, maşallah.

    YanıtlaSil
  23. Tebrik ederim Elifcim, hayırlı evlat olsun inşallah, Allah bağışlasın, sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Hay maşallah ne kadar güzel, ne kadar tatlı... Biz hala vaktimizi doldurmayı bekliyoruz :) Ayrıca bir maşallah da 3. sezeryan oluşuna. Çok çok mutlu günler göresiniz inşallah ma aile :)

    YanıtlaSil
  25. amann sezeryan demeyin bana :D
    bi sevemedim su dogum cocuk konusunu korkunc benim icin
    sezeryanla oldu benim kizimda ama bu kadar zor olacagini zannetmezdim ...
    bir seneye yaklasti halen kafaya takiyorum göbek kaldi felan filan :SSS
    senin bu kadar positif olman beni sasirtti. umarim böyle devam eder
    allah anali babali büyütsün. hayirli bir evlat olur insallah.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Maşallah miniğinize!!!
    Allah analı babalı büyütsün:)
    Hayırlı bir evlat olur inşallah

    YanıtlaSil
  27. 2014 yılına nekadar da hızlı başladık, yarım aydan fazla zaman gitti..

    YanıtlaSil
  28. allah analı babalı büyütsün arkadaşım

    YanıtlaSil
  29. Maşallah hayırlı uğurlu olsun canım darısı başıma, güle güle büyüt bebeğini.

    YanıtlaSil
  30. Maaşallah hayırlı uğurlu olsun. güle güle büyüt bebişini ,
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  31. Canim Allah hayirli ugrulu etsin, riski bol, sagligi ve nesesi bol olsun. Tebrikler. Hos gelmis Dursun Eren bebek....

    YanıtlaSil

yorum var