..

14 Şubat 2012 Salı

Kartopu

TARİF NO:56
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Hayatın Tatları'nı tıklayabilirsiniz.

Bu hindistan cevizi toplarını ilk kez Meryem  yılbaşı gecesi yapıp getirmişti de tatmıştım. Durup durup bir tane atıyordum ağzıma! Evet kalorisi fazla olabilir ama çok lezzetli. Ben annemlerde mevlüd okunacağı gün lokum niyetine yapıp götürdüm. Eee tabi birer tane yiyince o kadar kalori almamış olursunuz! Çok bereketli saymadım ama koca bir gümüş tepsi dolusu oldu. 
Tarif Portakal Ağacından.....


Malzemeler:
  • 3-4 su bardağı hindistan cevizi
  • 1 su bardağı süttozu
  • 3/4 su bardağı toz şeker
  • 200 ml çiğ krema
Yapılışı; Krema ve şekeri iyice çırptım. Şeker eridikten sonra  süttozunu da ekledim. Hindistancevizini karıştırara karıştıra  ekledim. Ben tam 4 bardak hindistan cevizi kullandım. Bir müddet dolapta dinlendirdim ve bir lokmalık olacak şekilde yuvarlayıp yine hindistancevizine bulanır. 1 saat kadar dinlendirdikten sonra servise hazır.


 Tarifimi sevgili Tombul tariflerin düzenlediği çay kahve bahane etkinliğine yolluyorum :) ve kolaylıklar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var