..

14 Şubat 2012 Salı

Muzlu Pasta

TARİF NO:57
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Çaçaron Blok'u tıklayabilirsiniz.


Sevgililer günü gelir de ben eşime pasta yapmaz mıyım :) Olmaz :) Gerçi çekirdek aile olarak hamurişi,börek,pasta vs ile aramız yok ama ben yine de yapmaktan vazgeçmiyorum..Çok kolay ve pratik bir pasta oldu..Krema yerine hazır tavuk göğsü kullandım..
Keki için..
4 yumurta
8 kaşık toz şeker
8 kaşık un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

Kreması için
2,5 su bardağı süt 
1 paket tavuk göğsü 
ve muz

şeker ve yumurtayı iyice çırpıp diğer malzemeleri ekliyoruz ve önceden ısıttığımız 180 derecelik fırında pişiriyoruz..
Diğer tarafta 2,5 su bardağı süt ile tavuk göğsümüzü hazırlıyoruz.Kekimiz soğuyunca 2 ye bölüp önce kremasını sürüyoruz ardından dilimlediğimiz muzları diziyoruz..İkinci katını kapatıp aynı işlemi üstü için de tekrarlıyoruz..Arzumuza göre süslüyoruz..
Bu tarifimi Çay Kahve Bahane Etkinliğinin yeni ev sahibesi Tombul Tarifleregönderiyorum..Kendisine kolaylıklar ve bol katılımlı bir etkinlik diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var