..

8 Şubat 2012 Çarşamba

Perişan Kurabiye

TARİF NO: 20
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel postlarını ve meceralarını takip etmek  isterseniz Duruca Yaşamak'ı tıklayın.




PERİŞAN KURABİYE


MALZEMELER
  • 1 paket margarin (oda sıcaklığında)
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 3 yemek kaşığı pudra şekeriBB
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 4 su bardağı un 
  • 2 su bardağı ceviz
YAPILIŞI:  Ceviz hariç diğer malzemeler koyularak iyice yoğurulur. En son elimizle parçaladığımız cevizler de eklenir. Yoğurduğumuz bu hamurdan gelişi güzel parçalar kopararak yağlanmış tepsiye dizeriş.Ama gelişi güzel koparmamız lazım hiç şekil vermeye çalışmadan.Perişanlığı buradan geliyor çünkü. Daha sonra 180 derecelik fırında kızarana kadar pişirilir.Ilıdıktan sonra üzerine pudra şekeri ilave edilir ve bol cevizli kıyır kıyır kurabiyemiz servise hazırdır.Afiyet olsun.

7 yorum:

  1. http://guloannemutfakta.blogspot.com/2010/09/kuru-fasulyeli-yas-pasta.html
    tarifimi alabilirsin

    YanıtlaSil
  2. hmmm bir tabak aldim kaciyorum
    psst....
    :-)))

    ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  3. yemek heyecanı sağolasın tatlım keşke bir tabak ulaştırabilsem:)))

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR ARKADAŞIM
    BOL KATILIMLI GÜZEL BİR ETKİNLİK OLUR İNŞ.ALLAH UTANDIRMASIN.DAVETİN İÇİN TEŞEKKÜRLER EN KISA ZAMANDA TARİFLERİMİ YAYINLAR SİZİ HABERDAR EDERİM.KOLAY GELSİN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. CANIM BENDE KATLI ÇİÇEK KURABİYESİNİ GÖNDERİYORUM.

    http://merababendilek.blogspot.com/2012/02/buda-boyle-kurabiye-katli-cicek.html

    HERKESE KOLAY GELSİN...

    YanıtlaSil
  6. Bol katilimli bir etkinlik diyorum.
    Bende muhallebili cikolatali kurabiye tariflerini gönderiyorum.

    Sayfamdan alabilirsin.
    Kolay gelsin... Sevgiler

    http://lezizdusler.blogspot.com/2012/02/muhallebili-cikolatali-kurabiyeler.html

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşım etkinlik için minik pastacıklar yaptım alırmısın..

    YanıtlaSil

yorum var