..

16 Şubat 2012 Perşembe

Kedidilli Pasta

TARİF NO:77
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Sezobigo'yu  tıklayabilirsiniz.

Çay Kahve Bahane Etkinliğine gönderiyorum bu tarifi.
Kaç gündür elim kolu bağlı öyle duruyordum bugün kalktım bu pastayı yaptım.Canım sevdiğim, eşime yaptım bu pastayı üzerine de yazdım .








Malzemeler; 
1 paket kedi dili(ben Bim den aldım )
2 kaşık çokokrem(yada evde ne marka varsa)
2 kaşık labne peyniri
1 paket krem şanti
1 su bardağı ılık nescafe(ıslatmak için)
1 bardak süt(kremşanti hazırlamak için)
yapılışı;Kedi dili nescafeyle ıslatılır ve kelepçeli kaba sıralanır.(Benim evdeki büyük geldi ,ne yapayım deyip dururken mert in büyük bir boyama kitabının kapağını kesip yuvarlak yaptım )
Çokokrem,peynir ve kremşanti karıştırılır..
Yanları dizdikten sonra orta kısım için ıslatılan kedi dilleri dizilip bir sıra kedi dili bir sıra hazırlanan kremadan koyup sıralnır.En üste krema da konulup süslenir(arzuya göre)
                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var