..

17 Şubat 2012 Cuma

Vişneli Turta

TARİF NO:90
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Mandalin Çıkmazı'nı  tıklayabilirsiniz.



Bu tarifi mutlaka bir köşeye yazın derim çünkü olmama, kabarmama ,denk düşmeme gibi bir ihtimal yok üstelik oldukça masrafsız bu tariften daha öncede değişik meyvelisini yapmıştım her meyveyle ayrı lezzet bulabileceğiniz pratik bir tarif....
Şeftalili  burada.....
Armutlu .burada...




Malzemeler :


3 yumurta
2 kahve fincanı şeker 
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya şekeri
125 gr margarin veya tereyağ
4 -5 fincan un ( yumurtaların büyüklüğüne ve unun cinsine göre değişiyor )
1 bardak dondurulmuş vişne veya çekirdekleri çıkarılmış taze vişve
Üzeri için 
Pudra şekeri



Yapılışı :


Yumurtaları şeker ile iyice çırpıyoruz ve eritip soğuttuğumuz margarin veya tereyağını ekliyip devam çırpıyoruz en son un,kabartma tozu ve vanilyayıda ekleyip karıştırıyoruz....

Yağlanmış tepsiye döküp üzerine vişneleri yerleştiriyoruz ... 

Önceden ısıtılmış orta sıcaklıktaki fırında pişiriyoruz...

Soğuyunca üzerine pudra şekeri serpebilirsiniz daha güzel görünüyor.
Afiyet olsun..............
Bu tarifimde sevgili Tombul Tarifler Elif'in ev sahipliğini yaptığı Çay Kahve Bahane Etkinliğine katılıyor arkadaşıma davetinde dolayı çok teşekkür eder kendisine kolaylıklar dilerim......

3 yorum:

  1. Elifcim, jöleyi sormuşsun. Marketde hazır paketlerde satılan jöleden yapmadım. Olurmu onu bilemeyeceğim.Pasta malzemeleri satılan yerden bitkisel toz jöle olarak aldım. Galiba sadece oralarda satılıyor.görüşmek üzere sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Canim bende etkinlik icin yayinda bir tarifin var, alabilirsin. Gorusmek uzere, sevgiler.
    Canbogazdan/Şeyda

    YanıtlaSil
  3. so gün en zamandı benim de bir tarifim olacak

    YanıtlaSil

yorum var