..

17 Şubat 2012 Cuma

Nutellalı Kurabiye

TARİF NO:86
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Pasta Köşesi'ni  tıklayabilirsiniz.


Bu tarifimi birbirinden lezzetli tarifleri olan ve aynı zamanda ''Çay Kahve Bahane Etkinliği''ne av sahipliği yapan tatlı Elif'e gönderiyorum.Kolaylıklar diliyorum...



MALZEMELER


  • Yarım paket margarin                                                                    
  • 1 çay bardağı pudra şekeri
  • 1 çay bardağı mısır nişastası
  • 2 tatlı kaşığı kakao
  • Aldığı kadar un(4 çay bardağı kullandım)
  • Kurabiyelerin ortası için nutella

YAPILIŞI
Bir kapta sadece margarini karıştırın sonra diğer malzemeleri ekleyip,biraz sert kıvamlı bir hamur elde edeceğiz.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarladıktan sonra bastırarak fırın tepsisine dizelim.Üzerini çatalla bastırdıktan sonra 170 derece fırında yaklaşık 15-20 dk kadar pişirelim.Soğuduktan sonra 1 tatlı kaşığı nutella ile iki kurabiyeyi birleştirip servis edebiliriz.
AFİYET OLSUN...




                      Kısacık bir not kurabiyelerimizde sahibini buldu :)))Umarım beğenmiştir:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var