..

15 Şubat 2012 Çarşamba

Hindistan Cevizli Muhteşem Kek

TARİF NO: 67
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Emel Mutfakta'yı tıklayabilirsiniz.



Hindistan Cevizli Muhteşem Kek :)) ( Kokosnuss kuchen )

Hindistan cevizli kek.
Kek pişirmeyi ve yemeyi sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum. Görüntüsü çok gösterişli olmasada tadı muhetesem. Tarif arkadaşım Ayten den, damağımı  bu güzel kek le tanıştırdığı için Ayten e teşekkür ederim.
Sözü fazla uzatmadan hemen tarifi yazayım, eğer evinizde malzemeleriniz varsa sizi  hemen mutfağa ayım.

Malzemeler :
3 yumurta. ( ben 4 yumurta kullandım.)
1 su bardağı sıvı yağ.
1 su bardağı gazlı limonata ( fanta )
1,5 su bardağı toz şeker.
1 paket kabartma tozu.
1 paket vanilya şekeri.
500 gr kadar un. ( kek kıvamında olmalı.)
1 şişe limon aroması.
1 limon kabuğu.( rendenin ince tarafından rendelenecek.)

Üzerine :
2 su bardağı hindistan cevizi.
1 su bardağı toz şeker.
1 paket vanilya şekeri.

Fırından çıkınca üzerine :
1 kutu çiğ krema. ( schlagsahne )
1 çaybardağı süt.



Hindistan cevizli kek.


Hindistan cevizli kek.


Kek malzemelerini mikserle güzelce çırpalım. Önce yumurta, şeker ve vanilya şekerini güzelce çırpalım, sıvı yağ, limon aroması, limon kabuğu rendesi, fanta  ekleyip tekrar çırpalım. Son olarak un ve kabartma tozunu aşamalı olarak ekleyelim ve karıştıralım. Kek karışımını pişirme kağıdı serdiğimiz tepsimize yayalım.
Üzerine : Bir kapta karıştırdığımız 2 su bardağı hindistan cevizi, 1 subardağı toz şekeri ve 1 paket vanilya şekerini karıştıralım ve tepsideki kekimizin üzerine orantılı bir şekilde serpelim.


Hindistan cevizli kek.

170-180C* de Üzeri kızarana kadar pişirelim. ( Kürdan testinden geçirelim )

Fırından çıkar çıkmaz : Bir kasede karıştırdığımız çiğ krema ve sütü kaşık yardımı ile kekimizin üzerini azar azar  islatalım.

Hindistan cevizli kek.


Afiyet olsun...

Bu kek tarifimide,  Porselen demlik çay saati 72. hafta etkinliüine ev sahipliği yapan guloannemutfakta.blogspot.com  Gülten hanıma ve  Çay, kahve bahane etkinliğine ev sahipliği yapan http://tombultarifler.blogspot.com/  Elif hanıma gönderiyorum. İki etkinliğinde bol katılımlı olmasını diliyorum...

12 yorum:

  1. http://mutfakincisi.blogspot.com/2012/02/msrunlu-simit-kurabiyeler.html

    Tarifim var alırmısın canım başarılı yayınlar :)

    YanıtlaSil
  2. tarifi yayınladım bende.Yanlız benim blogda sağ tıklamaya kapalı.eğer bana mail adresini atarsan kayıtı sana ordan gönderieyim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canim ziyaretin icin tesekkur ederim. Bende izlemeye aldim sitenizi. Etkinlik icinde tesekkur ederim. Eger uygun gorursen kurabiyeleri alabilirsin. Yazarim size gonderdigimi.
    Iyi gunler sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ziyaretinize çok memnun oldum. Son paylaşımımla etkinliğinize katılabilirim. Teşekkürler ederim...

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben geldim canım bir tarifle alırsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglik hayirli aksamlar .

    YanıtlaSil
  7. Selam Elif kardeş etkimlik güzel gidiyor maşaallah ben tarifi zaten yayınlanması için paylaştım ama link ekleyip belitmeyi unuttum zaman darlığından kusuruma bakma sen dilediğin zaman alıp yayınlayabilirsin tekrar katılmaya çalışıcam kolay gelsin
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  8. ellerinize saglik. cok lezzetli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  9. http://naliya53.blogspot.com/2012/02/bezelyeli-pilav.html#comment-form. Arkadaşım tarifim yayında gelip almanızı bekliyor :)) sizlere kolaylıklar dilerim ..

    YanıtlaSil
  10. Elifcim davetine elim boş gelmeyeyim dedim. Etkinliğinde başarılar.

    http://neslicetarifler.blogspot.com/2010/09/mantar-kurabiye.html

    YanıtlaSil
  11. tarifim yayında. alabilirsiniz. kolay gelsin. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. ne güzel görünüyor canim yine ellerine saglik bende bu tarifi yapmayi düsünüyorum izninle :)


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

yorum var