..

15 Şubat 2012 Çarşamba

Etimek Tatlısı Hanife'den

TARİF NO:65
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Hanife'yi tıklayabilirsiniz.


Çok pratik değişik lezzetler katarak yapabileceğimiz bir tatlı etimek tatlısı...
Bizim evde en sevilen çeşidi krem şantili olanı bir çok çeşidini denedim pudingli,muhallebili,sade,şantili .....
Yapımıda oldukça kolay 1 paket etimek tepsiye dizilir 1,5 su bardağı şeker 2 su bardağı su ile koyu olmayan şerbet yapılır....
Şerbetin ilk sıcaklığı çıknca etimeklerin üzerine kaşıkla gezdirilir....Tatlı soğuyunca üzerine bir bardak sütle köpürtülmiş şanti kaplanır.....
İster narla ister çikolata sosuyla süslenir...
*Çok yumuşak ve çok şerbetli tatlı sevmiyorsanız şerbeti miktarını biraz azaltın birde şerbeti çok sıcak kullanmayın...
Tarifimi Porselen demlik ve Çay kahve etkinliğinegönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var