..

18 Şubat 2012 Cumartesi

Portakallı Çikolatalı Kek -2

TARİF NO:98
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Heden ve Mutfağından Haberler'i  tıklayabilirsiniz.

BU GÜN MUTFAĞIMDAKİ MİS KOKULAR BU GÜZEL KEKTEN GELDİ.PORTAKAL VE ÇİKOLATANIN GÜZEL UYUMUYLA HARIKA VE YUMUŞACIK BIR KEK OLDU.BU GÜZEL KEKİ ''Çay Kahve Bahane Etkinliği,tombultarifler ELİFE'' GÖNDERİYORUM./
Malzeme.
3 yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
1 su baradğı sıvı yağ
1 adet portakal kabuğu rendesi ve suyu
1 paket istenilen çikolata kırığı
1 paket karbonat
1 paket vanilya
3 su bardağı un
1 adet portakalın suyu ve istenilen tatlı oranına göre şeker
2 çay kaşığı nişasta
Yapımı.
Bütün malzemeyi karıştıralım ve kek kalıplarına paylaştıralım.180 derece fırında 20 dk pişirelim.1 adet portakalın suyunu ve nişastayı karıştırıp jöle kıvamı pişireli. portakal ekşi ise şeker ekleyelim.Fırından çıkan keklerimiz bıraz soğuyunca bır fırçayla jölemizi üstlerine sürelim.
Afiyet Olsun.

2 yorum:

  1. Elifcığım,bende senı ızlemeye almıştım.Güzel etkiniğe çok güzel yıyecekler katılmış bır çok tarifi listeme aldım.Tsk ler ve kolay gelsın.

    YanıtlaSil
  2. wwwksk60 blogspot.com19 Şubat 2012 10:58

    ziyaretiniz için çok teşekkürler etkinliğe seve seve katılırım arkadaşım poğacamın tarifini alabilirsiniz. ihşallah gec kalmamışımdır.

    YanıtlaSil

yorum var