..

21 Aralık 2011 Çarşamba

Makarna Salatası



                   Her çarşamba günü, kızımın okulu için hazırlıyorum makarna salatasını.O zaman aklıma geldi " Ben niye daha önce makarna salatasını paylaşmamışım" diye. Makarna salatası içine pek çok çeşit sebze katılabilen salatalardan bir tanesi. İsterseniz yoğurt-mayonez ikilisini, isterseniz sadesini tercih edebilirsiniz. Bugünlük bu kadar sevgilerle...

Malzemeler: 1/2 paket kadar istediğiniz makarna, 3 dilim salam,1/2 küçük kavanoz mısır,1 tane kırmızı biber,4 adet küçük salatalık turşusu, 5 kaşık yoğurt,2 kaşık mayonez, isteğe göre dereotu, havuç vs.

Yapılışı:

  1. Makarnalar haşlanır, süzülür. İçine salam, biber ve turşular küçük küçük doğranır.
  2. Mısır yıkanır . Yoğurtla mayonez karıştırılır ( isterseniz sarımsak koyabilirsiniz tabi). Salataya ilave edilir.Tuzu da eklenince bitmiş olur. Afiyet Olsun...





11 yorum:

  1. Hmmm, harika görünüyor. Yemek vaktine az kalmışken bu resimle zaman geçmez artık. Ellerine sağlık canım. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  2. günlerin vazgeçilmesi :) ellerine sağlık kim sevmez.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık.Tam da yemek vakti.Nefissss.

    YanıtlaSil
  4. mmmm nefis görünüyor, sunumda çok şık ben çok seviyorum bu salatayı canım çekti şimdi,eline sağlık arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  5. Durmeciğim sağolasın tatlım.
    Leylacığım günlerde haklısın vazgeçilmezler arasında canım sevgiler.
    Pembe kekik sevgiler canım.
    Şirincim teşekkür ederim arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. yok canim ya gelmedi acaba yalnis mail ad mi attin mailini ?
    olabilir ya yalnis yazmissindir belki :S
    dur bidaha veriyorum
    petrolmavisevilmezmi@hotmail.de
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım bendede yayınlanmayı bekleyen bir makarna salatası var pişti olduk dedim ama tarif değişikmiş:)öpüyorum...

    YanıtlaSil
  9. Mahperi teşekkür ederim canım sevgiler.
    Pasta köşesi olur bazen böyle şeyler. Benim daha önce de başka arkadaşlarla pişti olmuşluğum vardır. Alışığım yani. SEvgilerimle tatlım.

    YanıtlaSil

yorum var