..

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Yemek Bloğunuzla Artık Para Kazanın...

Yemekgurmesi.com sitesi tarafından düzenlenen ve genelekselleşecek olan bir yarışma duyurusu yapmak istiyorum sizlere. Burası bir yemek sitesi ve blok sahipleri katılabiliyor. Yarışmayı kısaca özetleyecek olursak:
  • Bir tarif hazırlıyacaksınız. Tatlı, tuzlu, hamurişi, vs her türlü kategoride olabilir bu. Fakat bunu henüz bloğunuzda yayınlamadan, bu siteye göndereceksiniz. Gelen tarif sayısı 50 olunca, size mail gelecek ve buradan tarifiniz, gerek kendi imkanlarınızla, gerekse beğenenler tarafından paylaşılacak. En çok paylaşılan tarif 100, ikincisi,65, üçüncüsü ise 35 türk lirası kazanacak.
  • Bu yarışma her ay geleneksel olarak yapılacak. Adil olmasına özellikle  itina gösteriliyor. Yoksa İlk tarifi gönderen kişi, kazanırken, son tarifi gönderen kişi dezavantajlı olacak. Bu sorunu ortadan kaldırmak için site sahibi, hepsini toplayıp, aynı anda yayınlamayı uygun görmüş, bence iyi de etmiş.
  • Tarifiniz, yüzlerce kişiye ulaşabilecek. Ve ayrıca siz de ev mutfak harçlığınızı kazanmış olacaksınız. Tarif Yemekgurmesi 'nde yayınlandıktan sonra, sizler de bloğunuzda yayınlayabilirsiniz.
  • Siz, binlerce takipçisi, yüzlerce izleyicisi olan yemek bloğu sahipleri, siz,-Ben çok kişiye ulaşabilirim" diyen yazarlar. Her ay düzenlenecek olan bu yarışmada neden sizin tarifiniz kazanmasın ki? 
Benim tarifim hazır bile, Çok paylaşan kazansın :)
Eğer katılmak isterseniz, ayrıntılı bilgi ve şartlar için yemekgurmesi.com 'u ziyaret edin.
Ayrıca anasayfamda, sağda yer alan duyuruyu da tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bunu bloğunuzda duyurmak ve katılımını 50 ve daha yukarılara ulaştırmak sizin elinizde. Bu tür yarışmalar çoğalsin ki, bizler de emeklerimizin karşılığını biraz olsun alalım öyle değil mi?

17 yorum:

  1. bol şans o zaman sana :)))
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Pek aklıma yatmadı.Önce bu site bu kadar tarifle daha çok tıklanacak sayemizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım tabiki fazla tıklanacak. ama burada amaç birlikte büyümek. herkesin çıkarı var sonuçta. sevgiler tatlım...

      Sil
    2. Merhabalar limon çiçekleri:
      Sizin de söylediğiniz gibi amacımız da elbette bu olacak ve bu site ortaya bir hedef koydu inşallah o hedefe de hep birlikte ulaşacağız. daha çok tıklama alacak demişsiniz ya, işte o tıklamalar mutlaka birilerinin de dikkatini çekecek ve yarışmalarımıza sponsor olacaklar, bu şekilde de her ay bir yada daha fazla blogcumuza kazanç sağlamış olacağız. Peki bu şekilde bir yarışmaya katılmakla ne kaybedersiniz? Hiçbirşey kaybetmezsiniz, olsa olsa bir tarif kaybedersiniz. peki yarışmayı kazanırsanız ne olur? bir tarifi 100 liraya yazmış olursunuz. Birlikten doğacak kuvveti görmek istiyorum. desteklerinizi bekliyorum, bir kişiden ne olur demeyin sizin blogunuzda yapacağınız bir tanıtım diğer blogcuların da dikkatini çekecektir elbette.
      Hedef büyük, ödül büyük, yoksa küçük bir yarışma ve küçük bir hediye ile de yarışma yapılabilirdi,
      Ayrıca şu an fikir aşamasında olan bir de projem var, yarışma düzenlemek isteyen bloglara evsahipliği yaparak tüm blogcuların bundan haberdar olmasını sağlamak gibi, yani yarışma düzenliyecek yemek bloğu çok fazla emek harcamadan kolaylıkla yarışmasını blogculara duyurmuş olacaktır. (Şu an fikir aşamasındadır)

      Sil
    3. bence fikirlerinizi alenen beyan etmeyin....maalesef projeyi çalıp ben yaptım diyebilecek çok emek hırsızları var ....bol şans size bende katılırım....ama bi düşeneyim şöyle özel bir yemek olsun....

      Sil
  3. Merhabalar canım, güzel bir duyru katılanları simdiden tebrik etmek gerek, basarilar, bol sanslar....

    YanıtlaSil
  4. Limon Çiçekleriyle aynı fikirdeyim.Bir sürü tarif topluyor hem de daha önce yayınlanmayan.Ayda 200 tl'ye hiç yemek yapmadan bir sürü tarif toplayacak.Çok akıllı.Zaten yemek tarif girişlerinde tanıtım için aldığı yazılara sadece alıntı yazıp link bile vermemiş.Gıcık oluyorum böylelerine tarhana çorbası ve bir kaç yemeğe daha baktım.Başkasının bilgilerini kopyala yapıştır alıntı yaz ama kaynak verme.Hiç işim olmaz.Benim için budur.Herkes kendi tarifini yazsın ya da link versin niye senin linkin verilmiyor? Tarifine sadece tombul tarifler yazmış geçmiş.Sevgiler.Kusura bakma ben böyle düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kekiğim benim gönlü güzel kalbi güzel arkadaşım. anlıyorum ben senin endişeni, fakat burada bir durum var. ben o sitenin yazarlarından biriyim. yani oraya tariflerimi gönderiyorum. Evet kendi tarifleri gibi yayınlıyorlar. fakat ben kendi kazancıma bakarım. karşılıklı çıkar işi yani. çok öpüyorum tatlım yine beklerim

      Sil
    2. aaaa hiç öyle düşünmedim sayfasına bakmadan cevap verdim..yooo emeğe saygı kendi yapmış gibi gösteremez girmem böyle olaylara....
      sana bol şans şekerim...benim tariflerim değerlidir ben burda çaycumada tarif isteyenlere vermiyorum çok ısrar ederlerse bloğuma bakın arayın diyorum yok öyle armut piş ağzıma düş...sevgiler...
      tatlım sen ne yaptın okul meselesini....seninki 66.ayını dolduruyormu 30 eylülde...onu merak ettim...sevgiler

      Sil
    3. Sevgili Tombul Tarifler, bu konunun burada uzaması benim de canımı sıktı. Ben kaynak gösterilerken alıntı kelimesinin yerine alıntı yapılan yerin linkinin verilmesi gerektiğine inanıyorum.Bunu da açıkça belirttim. Özellikle sen kendi yazılarında alıntı yaparken buna çok dikkat eden ve alıntı yaptığın yerin adresini yazan bir kişi olduğunu da biliyorum.Ben fikrimi söyledim sen cevabını yazdın yemekgurmesi sitesi cevap hakkını kullandı kendi amacını anlattı.Gelip benim sitemde de yorum yaptı ben yayınladım.Bu konu benim için kapanmıştır.Sana ve yarışmaya katılacak olan tüm arkadaşlara başarılar dilerim.Bir de sana ulaşılabilecek mail adresini blogunda belirtirsen daha iyi olacağını gördük.Sevgiler.

      Sil
  5. Blog sahibi arkadaşımın yorumumu onaylayıp onaylamamasına saygı duyuyorum isterse onaylamayabilir.
    Yukarıda yanlış bilgilenme ve yanlış yorumlamalar var açıklık getirmek istiyorum:
    Yarışma için göndereceğiniz tariflerin altına mutlaka tarifin hangi blog sahibine ait oldugu yazılacaktır, bu konuda tereddütünüz olmasın hiçkimsenin emeğinde gözümüz yok Allaha şükür, zaten gözümüz olsaydı sitemize ücretli tarif gönderen bloglardan bot ile içeriklerini 5 dakikada hem de hepsini çekebilirdik, oysaki bloğumuzda devamlı tarif yayınlayan ve tarifleri karşılığında ücret alan yazarlarımız var. Bu yazarlardan bir kısmı aylardır bloğumuzda yayınlarına devam etmektedirler. Arkadaşımın bloğunu kirletecek tartışmalara, sorgulamalara burada girmek istemiyorum, yarışma ile ilgili her türlü sorunuzu sitemizdeki yarışma konumuzun altına yorum olarak yazabilir, cevap verilmezse, yada tatmin edici cevap alamazsanız buraya tekrar yazabilirsiniz yada bloğunuzda bu site şöyle yaptı, böyle yaptı diye karalayabilirsiniz. Yarışma ile ilgili her türlü sorunuza admin@yemekgurmesi.com msn adresimden online cevap verebilirim sitemize yorum yaparak yada msn adresimizi ekleyerek sorularınızı sorabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim nihai fikrim alıntı yapılan kaynaklar için 'alıntı' yazmak yerine o kaynağın linkini vermektir. Arkadaşım tariflerini gönüllü olarak verdiğini belirttiği an bu konu benim için kapanmıştır zaten kendisi bu konularda çok saygılı ve kaynağını devamlı belirten bir blog yazarı olduğu için yorum yazdım. Siz de bu konuda gerekli açıklamaları burada 2 kez, bir kez de benim bloguma yorum göndererek açıkladınız.Ben de sizin yorumunuzu yayınladım. Bu konu benim için kapanmıştır.

      Sil
  6. Merhabalar . Tombul tarifler ve yazar olarak çalıştığım Yemekgurmesi adına okuduklarım beni çok üzdü. Düşüncelere saygım olsada. Birşeyi belirtmeden geçemiyeceğim. Evimde pişirdiğim ve bazen de arkadaşlarımın tariflerindne alıyorum. hepsininde ismini komşum dahi olsa yazıyorum. Tarif başına ücret alıyorum. Şimdiye kadar Sitede 227 tarifim yayınlandı eğer bir kişi bana alıntı olduğunu başka bir siteden alındığını kopya resim yada kopya yorum yada kopya anlatım olduğunu kanıtlasın. Önlerinde eğilirim. Kesinlikle kendi emeğim kendi mütevazi imkanlarım ve kendi yaptıklarımdır. Netde bulup yaptığım tarifleride genellikle değiştirerek yaparım. yabancı siteler v.s. ANaltım ve fotoğraflar bana aittir. Bloğum yok bu işi zevk için yapıyor ve fotoğraflıyorum. sadece kişisel face sayfamda albümlerimde fotoğraflarım var. Herkese saygı duyuyorum çünkü bend eçalınan yada anlatımımı dahi alanlara çok sinirleniyorum. benim anlatım tarzım farklıdır. eğer bir arkadaşımdan tarif aldıysam bile yine anlatımını ben kendim yaparım. tarifi paylaşım şeklim farklıdır. sevgiler ve herkese başarılar.:))))

    YanıtlaSil
  7. Ayrıca bize yazarlığa ilk başladığım dönemde kelime sayımızı çoğaltmamız gerektiği söylendiğinde anlatımlarımda örneğin AVOKADO salatamda Avokadonun faydalarını anlatan, brokoli salatamda brokolinin faydalarını anlatan birkaç satır yazıda yazıyorum tabiki ben ne doktorum nede mucit. Netden aldığım kısa yazılar bunlar saygısızlık etmemek adına o yazının yanına "ALINTI" yazıyorum. Çünkü birkaç yerden toplanmış bilgilerdir Ve doğruluğundan da emin olunamıyacağı için Alıntı olarak belirtmek gerekir. Hı eğer bir doktor sitesinden almış olsam zaten o sitenin adınıda yazarım. Bu konuda Site sahibimiz çok titizdir. Kimsenin hakkını yememeye özen gösterir.

    YanıtlaSil

yorum var