..

21 Şubat 2012 Salı

İsveç Keki

TARİF NO:108
 Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Mutfaktaki Rüya'yı  tıklayabilirsiniz.

Yeni bir haftaya başlamış bulunmaktayız...Hafta sonu benim için çok yoğun geçti.Haftaya yorgun başladım ,sağlık olsun diyorum.Sizlere de sağlıklı bir hafta diliyorum..Bu tarifimi 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ  ne ev sahipliği yapan http://www.guloannemutfakta.blogspot.com/  ve ÇAY KAHVE  BAHANE http://tombultarifler.blogspot.com/  arkadaşıma  gönderiyorum.


İSVEÇ KEKİ

GEREKLİ MALZEMELER:


  • 3 su bardağı un
  • 2 su bardağı toz şeker
  • 2 tatlı kaşığı karbonat
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 6 yemek kaşığı kakao
  • 4/3 su bardağı sıvıyağ
  • 2 su bardağı soğuk su
  • 2 yemek kaşığı elma sirkesi
  • 1 yemek kaşığı vanilin
  • sosumuz için: 




  • 1 paket çikolatalı puding
  • 500ml süt



  • Hazırlanması:

    Kekimizin kuru malzemelerini bir kapta ,sıvı malzemelerini bir kapta karıştırıyoruz. sonra karıştırarak birleştiriyoruz. çok iyi yağlanmış derin veya geniş bir kek kalıbına döküyoruz.175derecede 35-40 dakika pişiriyoruz. bir yandanda pudingimizi hazırlıyoruz.
    Kekimiz  piştikten sonra  puding de hafif ılınınca kekin üzerine döküyoruz. 

    PORTAKAL AĞACINDAN GÖRÜP VURULDUĞUM KEKİ HEMEN DENEDİK  .VEE ÇOK BEĞENDİK.TAVSİYE OLUNUR.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    yorum var