..

20 Şubat 2012 Pazartesi

BAYAT EKMEKTEN KÖFTELİ EKMEKLER

TARİF NO: 102
Arkadaşıma,Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiği tarif için çok teşekkür ediyorum ve sevgilerimi sunuyorum. Onun birbirinden güzel tariflerini görmek isterseniz Safiyece'yi  tıklayabilirsiniz.




MALZEMELER 

bayat ekmek (ev yapımı galate un) 
3 yumurta
2kabak
3 orta boy patetes
2 kuru sogan
1 tablet tavuk bulyon maydonoz dere otu 
1 fincan süt
1 fincan kaşar peyniri 
Yapılışı- Bayat ekmekleri robot veya ufalayarak galete un yapa bilirsiniz
Geniş bir kaba yumurtayı sütü galete unu güzelce karıştırıp kabagı patetesi soganı soyup kaşar peyniride rendeden çekip maydonozu dere otonu dogradıkdan sonra hepisini harmanlayıp 20 dakika dolapda dinlendirip ister yagda ister yagsız kızartabilirsiniz istege göre baharat koyabilirsiniz . Böylece ekmekler ziyan olmamış olur Öglen çayında güzel gidiyo afiyet olsun GÜLO ANNE MUTFAKTA göndriyorum vede www.tombultarifler.com adresinin düzenledigi Cay kahve Bahane etkinliğine gönderiyorum ve kendilerine teşekkür ediyorum bol katılımla dilerim her ikisinede

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var