..

16 Mart 2012 Cuma

Çocuklar İçin Bıldırcın Yumurtası

                        
                            Hayırlı cumalar arkadaşlar. Cumanın bereketi hepinizin üzerine olsun inşallah. Bugün size tarif marif yok :) Kızlar için yaptığım resimler var.
                            Kuş yuvası diyorlar bunun adına benim ufaklıklar. Ne görüyorsanız o.

                   Bıldırcın yumurtasının yararını bilmeyeniniz yoktur. Ben kızlara yapıyorum çok seviyorlar. Ama tadı nasıldır diyorsanız onu ben de bilmiyorum :) Sizleri resimlerle başbaşa bırakıyorum sevgiler selamlar...


Aşağıda gördüğünüz şey ise daha önce bahsettiğim kemikli kelebek. Kızım çekti bu resmi. Çocukların kemikli yemeyi sevdiklerini göreceksiniz. Onlar "Ben iki tane yedim, Ben üç tane yedim " diye yarış yapadursunlar, siz eğer bulursanız mutlaka deneyin derim.

23 yorum:

  1. ellerine sağlık elifim:)
    yerim ki be bu kuş yuvaşınıı:))
    çok şirinn olmuşş:)
    hayırlı cumalar canım..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım. her ne kadar ben yiyemesemde sen ye kekiğim. afiyet şeker olsun... sana da hayırlı cumalar tatlım sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş kemik suyunun çocuklara çok faydası olduğu için ben genellikle kemikli yemekten yaparım
    kuş yuvasıda çok cici olmuş çocuklar ne güzelde isim bulmuşlar
    hayırlı cumalar canım:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel çok lezzetli görünüyorlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. sağlık var bu yemeklerde,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Kuş yuvası çok tatlı.Afiyet şeker olsun ufaklıklara:)

    YanıtlaSil
  7. evet ya kuş yuvası çok hoş bir görüntü
    bıldırcın yumurtasını hiç yemeyenlerdenim malesef
    ama çocuklara bari yedirsem
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. resimler süper
    bıldırcın yumurtasını bir zaman lar
    küçük oğlum için çok yapardım bronşit te iyi geldiğini söylüyorlardı)
    afiyet olsun yiyenle şifa olsun:)

    YanıtlaSil
  9. fikre bayildim ne guzel bir sunum o oyle.ben bile istahla yerim o yumurtalari.ellerine ve fikrine saglik,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  10. harika resimler bende hiç bıldırcın yumurtası almam ama çocuklara yedirsem ama alışkanlık mı acaba elifciğim...

    YanıtlaSil
  11. şehrinazcığım ben çocuklara alır böyle haşlayarak yediririm. bazıları çiğ halde sütüne katıyorlar. ben birkaç kez denedim ama farkedince sütten de soğudular bir daha yapmadım bunu yiyorlar iştahla. sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  12. Makaleler sunan değerli bilgiler gibi. Ben senin blogu imi ve benim çocuklarım burada test özelliği olabilir. Ben herkesten daha burada yeni şeyler oldukça haberdar olmak için gidiyoruz biraz pozitif!

    YanıtlaSil
  13. ah birde benim kıza yedirebilsem ben ne güzel olacak.Şu kemikli kelebek dediğin tavuğun kelebek denilen bölümümü canım

    YanıtlaSil
  14. nen tatlı ,
    ne şeker olmuşş bayılmışlardır !!
    eline sağlık çokk sevgiler

    YanıtlaSil
  15. kuş yuvasına bayıldım ama kemikli kelebek nedir onu anlamadım,afiyet olsun kuzucuklara,seninde ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  16. ELLERİNE SAĞLIK ELİFİM
    MMM MÜKEMMEL ANNE TEBRİK EDERİM.
    SUNUM 10 NUMARA HAMARATIM BENİM
    :))

    YanıtlaSil
  17. Canım ellerine saglık kuş yuvası süper olmuş bende çocuklara yemek sevdirmenin güzel bir yolu güzel fikir torunuma denicem

    YanıtlaSil
  18. Bunlara bakmaktan yemeye kıyamaz ki insan...
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Sunum cok guzel olmus kus yuvasi ve yumurtalari:))ahhh cocuk olmak varmis bu sunumda hangi cocuk yemezki:))ellerin dert gormesin canim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. ben de bu kemikli kelebeği merak ettim , ismi mi öyle, yoksa sizin buldugunuz bir isim mi , daha önce hiç duymadım da :)

    YanıtlaSil
  21. Sunum nefis çok beğendim ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  22. Ne cok yedirirdim kizima turkiyede.almanyada da ariyoruz ama bulamadik.cok guzel gorunuyor.

    YanıtlaSil

yorum var