..

16 Kasım 2011 Çarşamba

Arkadaş Günüm


                        15 Kasım'da arkadaşlarımla yaptığım günüm vardı.Gelinimiz Fadime sağolsun bana bu masayı hazırlamamda çok yardımcı oldu.Bu arada baklava el açmasıdır. Sevgili Hatice Babaanne kendi elleriyle açıp,bana göndermiş. Elleri dert görmesin..Onlar için seçtiğim tariflere gelin birlikte bakalım.

Kıymalı Avcı Böreği

Yaprak Sarması

Üç Renkli Patates Salatası

Yeşil Mercimek Salatası

Havuçlu Elmalı Kereviz Salatası

Sultan Lokumu

Hatice Babaannenin taa köyden yapıp gönderdiği el açması baklava


Hamur İşleri (Patatesli Poğaça ve Örgü Çöreği) 


En kısa zamanda tariflerimi paylaşacağım. Sevgiyle kalın....

9 yorum:

  1. ellerinize sağlık canım bayağı zengin bir menü olmuş
    ev baklavası harika görünüyor
    afiyet olsun herkese:)tarifleri bekliyorum
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. maşallah canım.masada yok yok yani.hepsi birbirinden güzel olmuş.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. hepsi de harikulade olmuş evinizin bereketi hiiç eksik olmasın

    YanıtlaSil
  4. süper afiyet şifa olsun. 85. izleyici olarak sizi izlemeye aldım bende beklerim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. 87.izleyiciniz de benim:)ellerinize sağlık...hepsi birbirinden nefis...bende beklerim buyurun gelin:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Renkli bir masa olmus, istah aciyor. Ellerinize saglik, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. dolmalara,
    baklavaya
    selam olsun :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Elifcim hepsine bayıldım keşke bende o masada olsaydım dedim yani içimden en yakın zamanda tarifleride bekliyorum, bu arada Mime cvp yazdım biraz geç oldu ama olsun:)))bloguma bekliyorum sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  9. Şirince tadlar gel tatlım beklerim Ben sana daha neler yaparım neler:)
    Sevgili nunu ve sevgili fatma ev baklavası gibisi varmı değil mi?
    özlem ve birincisin takipteyim kızlar...
    Sevda, susamçörekotu ,canboğazdan teşekkürler kızlar yorumlarınız ve dualarınız için. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

yorum var