..

21 Kasım 2017 Salı

Şeker Hamurlu Pastalarım


 Arkadaşım Nurcan'ın oğlunun doğum gününde benden iki tane pasta yapmamı istedi. Birisi oğlu için Galatasaraylı diğerini bana bıraktı. Ben de tercihimi çok sevdiğim menekşelerden yana kullandım.


Yukardaki pasta ise Furkan için yaptığım Galatasaraylı pasta. Çok acemice bulabilirsiniz, fakat enim için epey ugraştırıcı oldu. Ve şahsen ben yaptığımı çok beğendim.


Bu unicornlu pasta ise üzerinde de yazdığı gibi İzgiciğim için hazırladığımyaşpasta. Kendisi unicorn istedi. Ben de elimden geldiğince yapmaya çalıştım.

 Bu da pastanın içten görünen şekli. Lezzeti bence şahane oluyor, yiyenler de öyle düşünüyor.


Bu görüntü de İzgi'nin doğum gününden hatıra kalsın burada. O gün benden sadece unicornlu pasta ve pizza istedi. Ben de fazlaya kaçmadım :)


Bu pasta ise Bengisu için hazırladığım yaşpasta. O da burada yerini alsın istedim.

Böyle de üstten bakalım bir.
 Siz bu pastalarda ne görüyorsunuz bilmiyorum ama ben pek çok acemilik pek çok hata görüyorum. Sonra diyorum ki Boşver Elif hepsini kendi kendine öğrendin, kimseden görmeden deneme yanılma şeklinde.
Ayrıca buraya koyduğum pastalarda kendimin ne kadar yol katettiğimi, hatalarımı azalttığımı, zaten harika olan tatlarını görüntüyü de güzelleştirerek ilerlediğimi görüyorum. Her ne kadar bozuk bir cümle oldu ise de düzeltmiyeceğim Anladınız siz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum var