..

24 Ekim 2013 Perşembe

Yeni Sofra Yeni Tarifler


              Merhabalar Sevgili dostlar...
Dün misafirlerim vardı. Sağ olsun Hülya abla Gülsen ve Songül evime konuk oldular. Her ne kadar onları bekletmiş olsam da, sonunda yetiştirebildim hazırlıklarımı.
Güzel bir gündü benim için, umarım onlar da aynı şeyi düşünmüşlerdir. Şimdi gelin masadakilere göz atalım.

Yukardaki görüntüde:

  • Muzlu köstebek pasta (kümbet pasta)
  • Narlı karışık salata
  • Yaprak sarma
  • Ciğerli-pırasalı börek yer alıyor.

  • Elmalı Toplar 
  • Sosyete mantısı
  • Kadayıflı-cevizli sütlü sarma
  • Midye poğaça
Tarifler her zamanki gibi gelecektir sırasıyla. Mutlu sofralarınız olması dileklerimle...

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık, belli keyifli bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Sofra harika gorunuyor canim... Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. bu neya canım cekti bak. eline sağk

    YanıtlaSil
  4. Masa değil ziyafet sofrası olmuş canım bu:)))))
    Ellerin dert görmeye

    YanıtlaSil
  5. Kadayıflı cevizli sütlü sarmayı bekliyorum Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım hepsi birbirinden nefis olmuş:))sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. güzel tarifler yapmışsın canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir masa ve hazırladıklarının hepsi çok nefis görünüyor ben kadayıf sarmadan aldım bir tane :) Blogunda ki değişikliklerinde çok hoş olmuş gözleri yormuyor.. Ellerine emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık çok güzel ve leziz sofra... Tarifleri bekleriz..Sevgiler Elif..

    YanıtlaSil
  10. Hımm menü nefis .. Fikir edinmek için zaman zaman buraya uğrasam iyi olacak..

    YanıtlaSil

yorum var