..

4 Ağustos 2013 Pazar

Bayram Tatlıları İçin Öneriler

Bu bayram için tatlınızı kendiniz yapmak istiyorsanız, sizlere birkaç fikir vermek istiyorum. Bunlardan ilki, klasik tatları seviyorsanız Portakallı Revani ' yi deneyin.
Hem şerbetli, hem farklı birşey olsun istiyorsanız Bumbada Tatlısı 'nı denemelisiniz. 

Hem göze hem gönüle hitap etsin istiyorsanız, işte size Çiçek Tatlısı.

Kırmızı güller sofranızda yer alsın istiyorsanız, Fındıklı Gül Tatlısıının tarifini burada bulabilirsiniz.

Hem cevizli, hem çook leziz. Cevizli Tatlı'yı denemelisiniz.Kesinlikle pişman olmazsınız.

Amaan ben meyveden vazgeçmem diyorsanız, pembe armutlar yetişsin imdadınıza. Vişneli Armut Tatlısı tam size göre.
Her daim gözde olan tatlılarımız arasında olan Etimek Tatlısı tarifiyle, misafirleriniz mutlu anlar yaşayacaktır.

İçeceğimi kendim yapayım diyorsanız, gül kokulu Gül Şerbeti tam size göre...

Ramazandan çıktık ama havalar hala sıcak, Sütlü olsun Güllaç olsun diyorsanız, buyurun tarife...


Reyhan Şerbeti ile misafirlerinizi serinletebilirsiniz. Bırakın artık şu kolaları, asitli meşrubatları...



Hem göze hem gönüle hitap eden Sadrazam Lokumu, hem de bayramın şerefine kaymaklı. Denemenize değecektir.
Midye Tatlısı, Fındıklı Şekerpare haşhaşlı revani gibi tarifler için ise Şerbetli Tatlılar bölümüne bakabilirsiniz.
Bunlar benim sizler için seçtiklerim. Bayram tadında ikramlar dilerim...



18 yorum:

  1. Kesinlikle cok guzel oneriler tek tek incelenmeli evet tatlimizi kendimiz yapmaliyiz :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tekrar aramıza döndüğünüz için çok mutlu oldum,sizi çok merak ediyordum. İnşallah bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız. Allah'a emanet olun, kendinize iyi bakın... Kezban...

    YanıtlaSil
  3. tarifleriniz çok güzel elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler arkadaşım hem güzel duyguların hemde altenatif tatlıların için inceliyorum reyhan şerbeti çok ilginç geldi

    YanıtlaSil
  5. Bu ne yahu, tatlı şöleni olmuş, hepi birbirinden güzel görünüyor, ellerine sağlık canım, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de oldukça leziz görünüyorlar:))

    YanıtlaSil
  7. Fındıklı gül tatlısı ve gül şerbeti olsun
    Hepsi harika aslında

    YanıtlaSil
  8. tatlı aşığı bana gelsin bu sayfadakiler....
    şimdiden hayırlı bayramlar....

    YanıtlaSil
  9. armut tatlısı hafifliği ile bu senede favorim....

    YanıtlaSil
  10. canım benim ellerine sağlık daha iyisin demi.
    hayırlı bayramlar:))

    YanıtlaSil
  11. Canım hepsi harika ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden güzel ve ilaham veriyor bayrama ne yapsam diye düşünürken :)

    YanıtlaSil
  13. Oyyyy oyyy oyy nefiss görünüyorlar cnaım nefiss..
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. mm hepsi de ayrı ayrı nefis görünüyor.ellerinize emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    658. takipçin benim.. :)
    Ayyy hepsi birbirinden lezzetli görünüyor.. Ellerine sağlık..
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı bayramlar canım sevdiklerimizle beraber nice bayramlara:)

    YanıtlaSil
  17. canım gecmıs bayramın mubarekolsun....sevgıler

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel tarifler bunlar böyle. Hangisine bakacağımı şaşırdım.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

yorum var